środa, 27 lipca 2016

Album na zdjęcia...


Postanowiłam zrobić album na zdjęcia.
Powód: w żadnym dostępnym albumie nie wkleiłabym 200 zdjęć... tak 200! bo aż tyle ich wybrałam i wydrukowałam a że są to zdjęcia z jednego wyjazdu musiały się znaleźć w jednym albumie.

Potrzebowałam:
  • 50 czarnych kartek A4 (grubość 240gr) (wklejałam po 2 zdjęcia na stronę)
  • 2 czarne kartki A4 (grubość 300gr) (pełnią fukcję okładek)
  • taśmę banerową dwustronną
  • nożyczki
  • dziurkacz
  • sznureczki
Ponieważ mamy wakacje temat jak najbardziej aktualny :)
A efekt mojej pracy możecie zobaczyć na zdjęciach poniżej...








1 komentarz :

  1. Bardzo mi się podoba i pomysł i sam album. Świetnie się nadaje np. jako prezent. Oj, ja też muszę zrobić porządek ze swoimi zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń

Szablon dla Bloggera stworzony przez Blokotka